Gå til innhold

Dekselet til takluka har forsvunnet :P

Aguilera
 Share

Anbefalte innlegg

Dekselet som skal kunne trekkes over takluka har `forsvunnet` in under taktrekket og jeg har ikke sjangs for å fa det frem igjen :?

Både far min og onkel har prøvd med diverse tenger åsånn for å få det frem igjen, men det nytter ikke, den sitter bom fast!! Aner ikke hvordan jeg har klart å få skjøvet den så langt in heller....

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Må jeg av med hele taktrekket? :(

Noen plasser jeg kan gå for å få hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert enklest å ta av taktrekket, ja. Selve det dekselet sitter i en eller annen mekanisme. Kan vel være en fare for at den har knukket. Da blir det litt mer arbeid... Og egentlig tror jeg ikke du kommer så mye bedre til med taktrekket av, du må kanskje ha ned hele taklukekassetten...

Men taktrekket er ikke noe veldig pes å ta av, ihvertfall ikke på E36 sedan. Du skrur av håndtakene, solskyggene og midtkonsollet foran i taket, så er det bare å ta det ned. Fikk det ut bakdøra på min sedan. Det var en del pes å få det på plass igjen etterpå (det skal "brettes" over en kant i bakkant, mot bakvinduet), men det gikk. Vask hendene godt før dere setter det på plass igjen, det blir fort fettflekker på tøytrekket... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...