Hhenrik Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Har en sikring som er røket. Det er sikring nr. 28 i sikringsboksen (e30 87 mod. 325i), men jeg finner ikke ut hva den går til. 30 amp er sikringen på, og ser at det er ikke mange sikringer i bilen som er så store, så den bør jo drive noe som trekker en del strøm. Kan noen si meg hva denne sikringen går til? Står ikke noe annet på sikringsboksen enn at det er nr. 28... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 I følge Haynesen min er sikring 28 som du sier på 30A, og er til følgende: Cigarrettändare, motordriven radioantenn, oberoende bränslebrännande värmeenhet. Det er egentlig bare en eksempeloversikt, men finner du ikke disse tingene på noen andre så er det nok dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2005 men sigarett tenner osv. funker jo... finner ikke ut hva som ikke funker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå