Gå til innhold

Lesus lykter til Bmw og annet div tuning

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvor mye er det får hvite/mørke blinklys foran på e34 hos dere? Og evt hvite/mørke baklykter..

Skrevet
Hvor mye er det får hvite/mørke blinklys foran på e34 hos dere? Og evt hvite/mørke baklykter..

Du får hvite frontblinkere hos Biltema til 159,-/stk. Det er de jeg har på min:

g.sized.jpg

Skrevet

Har forresten hvitfargede pærer i lyktene på bildet. Det blir mer oransje skinn i lyktene om du har oransje pærer, så gi de et tynt lag med lys lakk (grå/hvit/krom) før du putter de i. ;)

Skrevet

Evt kjøpe oransje pærer? :) Men, du får ikke bestilt noe via biltema lenger. Og den nærmeste butikken er på Hamar, orker ikke dra helt til hamar for ett sett. Er jo nesten en time hver vei, blir jo nesten like dyrt som å bestille de fra ett annet sted da. :D

Skrevet
Evt kjøpe oransje pærer? :)

Ehm, ja.. Men da får du det stygge oransje skinnet jeg snakker om. ;)

Poenget var at om du lakkerer oransje pærer så vil de fortsatt blinke oransje, men du unngår at de viser så godt i lykta når de ikke blinker.

Skrevet
Evt kjøpe oransje pærer? :)

Ehm, ja.. Men da får du det stygge oransje skinnet jeg snakker om. ;)

Poenget var at om du lakkerer oransje pærer så vil de fortsatt blinke oransje, men du unngår at de viser så godt i lykta når de ikke blinker.

Ok.. Hehe, var visst jeg som ikke fulgte med helt der. Men skjønte jo til slutt hva du mente. FÅr uansett ikke problem med det pga jeg skal sote de litt ettersom bil en er grå og har grå sideblinkers.

Skrevet
Dette er et firam som heter A-dekk og holder til i sandefjord. Vi prøver og presse markedet med lykter samt andre ting til biler. For info se:

www.a-dekk.no eller Våres levrandør www-fk-automotive.

Ring for priser.

Tlf: 33 47 15 10

Kontakt info: Kjell Erik

Hvis dere vil selge i litt volum bør dere ordne en ordentlig nettside med priser på alle produkter. Jeg har hvertfall ikke tid å kontakte alle for å høre på pris.

Gjest A-dekk as
Skrevet
Du kan vel ikke skaffe hvite baklykter til e36 Compact??

Har ikke funnet det noen plass :evil:

Nei desverre men se www.fk-automotive.com der er det noen lykter til compact :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...