JE Motorsport Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Har et komplett(grenrør,kat og bakpotte) originalt eksosanlegg til E36 328 til salgs. Er i god stand,har sittet på en 97 mod.,men har ikke vært i bruk siste året.Ble skiftet pga overgang til effektanlegg. Selges til et fornuftig bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Kan være inntressert. Skulle ha montert det på en 320i coupe fra -92. Men jeg har bakpotte fra en 328i. Er også litt usikker på passform ellers også, med tanke på lambda sonde/r og grenrør. Kunne du tenk deg å selge vakumstyringen til spjel i bakrepotte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2005 Kan være inntressert. Skulle ha montert det på en 320i coupe fra -92. Men jeg har bakpotte fra en 328i. Er også litt usikker på passform ellers også, med tanke på lambda sonde/r og grenrør. Kunne du tenk deg å selge vakumstyringen til spjel i bakrepotte? Er litt usikker på 320,men veit at 328 anlegg er blitt montert på 323. Vil fortrinnsvis vakumstyringen skal følge bakpotta når jeg selger den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 er ingen vakumstyring på bakpotta mi, off topic men regner med dere tillgir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2005 er ingen vakumstyring på bakpotta mi, off topic men regner med dere tillgir Vi tilgir deg Har du bakpotte fra 328 skulle det ha vært vacumstyring,men har du fra 320 så er det ikke det på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå