Gå til innhold

bilverksted

øyvind bp
 Share

Anbefalte innlegg

Rådelagrene holder som regel leeeeenge. Vanskelig å sette km.stand på det. Hvis rådelagrene er slitne så er det som oftest p.g.a dårlig vedlikehold på motor. Tenker da på olje/filter. Dessuten hard kjøring/høyt turtall på kald motor er heller ikke den beste medisinen for rådelagrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det noen som har erfaringer med Opsalbilservice? Hvor langt er vanlig at en motor går før rådelagerene begynner å bli slitt?

Hei

Ikke erfaring med verkstedet du referer til,men bor du i nærheten av Oslo.Anbefaler jeg Bmw-verkstedet Alf Lie! en av norges beste Bmw verksted.

(Alf Lie er forøvrig stoor Bmw-entusiast)!

Tlf.22322205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alf lie er mitt faste verksted, men jeg fikk et anbud ca på3000 under det alf lie kunne by(på bytte av kamaksling). Det føles ikke bra å svikte et verksted jeg har vert så fornøyd med men jeg er dessverre ikke stinn av gryn og må telle litt på knappene. Det er ike opsal bil jeg har fått anbydet av men Autopower. Har du erfaring fra de? Alf Lie er konge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alf lie er mitt faste verksted, men jeg fikk et anbud ca på3000 under det alf lie kunne by(på bytte av kamaksling). Det føles ikke bra å svikte et verksted jeg har vert så fornøyd med men jeg er dessverre ikke stinn av gryn og må telle litt på knappene. Det er ike opsal bil jeg har fått anbydet av men Autopower. Har du erfaring fra de? Alf Lie er konge.

Hei

Ikke erfaring med autopower. 3000.- i forskjell på samme jobben er ganske mye....Alf Lie er i sammenlignig med de fleste rimelig!

Kanskje du har fått feil pris fra autopower eller Alf Lie?

Bertram Bil på Ensjø skrur også Bmw,de skal visstnok ikke være så ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det noen som har erfaringer med Opsalbilservice? Hvor langt er vanlig at en motor går før rådelagerene begynner å bli slitt?

Hei

Ikke erfaring med verkstedet du referer til,men bor du i nærheten av Oslo.Anbefaler jeg Bmw-verkstedet Alf Lie! en av norges beste Bmw verksted.

(Alf Lie er forøvrig stoor Bmw-entusiast)!

Tlf.22322205

'

Ja Alf Lie er noe for seg selv,har ikke møtt en så hyggelig mann før.

Bra service har han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å komme til alf lie kjører du e6 og tar av ved furuset og følger skiltene mot nedre furuset. da kommer du til en rundkjøring med et stort bygg på høyre side(ccb stål). Ta til høyre der og kjør forbi ccb og så er det 200m lenger bort. Telefonnummeret er 22322205. Han har ikke hjemmeside, og det kan du forstå når du kommer inn på verkstedet. Ser litt bomba ut og lukter teddy uten filter. Han har sikkert deler fra krigen der enda :P. men han har fått kortterminal. Vegg i vegg ligger det lakkeringsverksted. Det jobber en kar fra eks jugoslavia der og, han sier ingen ting og virkerlitt sur, men alf er trivelig og behjelpelig med alt. Jeg har trukket timen min med Autopower nå og fått time hos Alf. Jeg er litt som han i "Den missunelige frisøren". Hadde ikke hjerte til å bytte verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...