|_BMW_| Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Hei! Vurderte og innvestere i justerbart senkesett til min 520 1999 mod. Har en del spm angående dette: 1.Kan justerbare senkesett justeres så den blir lik orginalhøyden på bilen? (praktisk på vinterføre) ] 2. Er det mye styr og justere høyden på bilen? 3.Hvordan vil bilen oppføre seg i forhold til orginalfjering? Dette kommer vel ann på merke osv??? 4. Hva kosster denne morroa? har ikke skrudd noe særlig så jeg må nok ha det ferdig montert... Og til sist... Noen som har erfaringer med senkede E-39 karosserier, går det for mye ut over comforten osv??? \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E63 Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Hei!Vurderte og innvestere i justerbart senkesett til min 520 1999 mod. Har en del spm angående dette: 1.Kan justerbare senkesett justeres så den blir lik orginalhøyden på bilen? (praktisk på vinterføre) ] 2. Er det mye styr og justere høyden på bilen? 3.Hvordan vil bilen oppføre seg i forhold til orginalfjering? Dette kommer vel ann på merke osv??? 4. Hva kosster denne morroa? har ikke skrudd noe særlig så jeg må nok ha det ferdig montert... Og til sist... Noen som har erfaringer med senkede E-39 karosserier, går det for mye ut over comforten osv??? \:D/ Hei Senkefjører får du fra tusenlappen og videre oppover. Komplette senkesett fra 3-4000.- Hvis du skal velge den billige varianten anbefaler jeg senkesett fra apex(selges b.l.a av gsbildeler). Hvis du vil ha stivere og mere respons på styringen anbefaler jeg bilstein. (selges b.l.a av auto-trio). Eller du kan kjøpe Bmw`es M-Tech understell. Disse tre settene senker mellom 25-40mm noe som ikke gjør bilen ubrukbar,bare bedre iform av bedre veigrep. Justerbart senkesett er best hvis du skal ha bilen enda nærmere bakken noe som ikke gir bilen bedre egenskaper,kunn råere utseende. E39 er ganske komfortabel og myk med originalfjørene/dempere,personlig foretrekker jeg et stivere understell.Dette forandrer bilens egenskaper betraktelig(til det poitive)! Montering av dette skiller alt etter hvilke verksted du benytter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Hei, Selv har jeg hatt senkesett på min forrige bil en 528ia E-39 megetbedre nå til våren skal jeg få senka denne jeg har nå blir finere og mye bedre! vet ikke helt hva jeg skal gå for Gunnar anbefalte noen tidligere til meg,husket ikke halt hva de het,men det skal jeg nok få sjekket opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Jeg har apex fjærer fra gs på min.. Senker ca 50mm. Det står feil på sidene deres om at det senker ca 40mm. Utsendemessig syns jeg min ble grei nok.. Men den er veldig lav å kjøre på vintern.. Med brøytingen rundt her har bmw`n stått mye og firmabila har fått kjørt seg. Bunnplata under motorn er så inni h... lav Så hvis jeg hadde fått et gunstig tilbud på justerbare tror jeg nok jeg hadde gått for det hvis jeg skulle gjort det om igjenn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2005 takk for tilbakemeldingene.... tror jeg vil gå for justerbart, veldig greit når en bor i norge... Nå er det jo sånn at E-39 ikke har noen traktor høyde fra før av og veiene i Norge er jo pen sakt så der... Derfor har jeg ikke noe behov for og få "lagt" bilen nedpå mer en 40, maks 50 mm.. Men de settene som er nevnt over er ikke justerbare eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå