///M Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Hjullager bak til e36 318i 91 mod koster 500kr hos mekonomen. Det er sånn jeg forstår det på sidene dems, er det riktig pris er det billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 Priser fra Gs: Alle modeller (trommelbrems) 91--> 332,- Alle modeller (skivebrems) 91--> 420,- +mva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2005 Jeg var der nå, men prisene står jo uten MVA, hvor mye er det ca da på hjullager bak 332+mva= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 415,- inkl. mva. (gang med 1,25). Mekonomen har stort sett vært dyrere enn BMW-forhandlerne på de delene jeg har sjekket der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2005 er det vanskelig å bytte hjullager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Januar 31, 2005 Share Skrevet Januar 31, 2005 nei vist det er trommel er det enkelt skiver vet eg ikkje har aldri gjort det! lagerene kan sitte litt men det ordner du med dor osv, når du skal montere lageret igjen kan du ha trommelen i steikeovnen og lageret i fryseren! funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Har du skiver så er det faktisk endel jobb ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Sommer jobb for hjullager friker! Nå skal alle 410 hjullagre på samtlige flytog-sett skiftes.... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=264980 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Det hadde vert en fin jobb for fengsels fugler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 hvis du har skiver kan de sitte jevelig. brukte en sånn gass brenner og varma opp pa min. fikk etter vert dratt de ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 husk hjullagerfett når du ska sette det på! og at du får det på rett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå