Bøen Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Tenkte å sette inn en 318is motor isteden for standard 318i. Passer denne rett oppi og er det de samme bremsene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2005 Må vel ha med at det er en E36 -94mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 Det er ikke de samme bremsene. 318is har skiver både foran og bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 1, 2005 Share Skrevet Februar 1, 2005 ja den passer, en jeg kjenner fikk sin ombygd fra 318 til 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borge.strand Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Dumt spørsmål kanskje, men hva er forskjellen på i og is -motorer/biler egentlig? -- Børge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjonsvik Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 318i har 8v, 318is har 16v Jeg har litt lyst på en slik selv jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 er det ikke bare å skifte topp og bremer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2005 Jo det er kansje bare og bytte topp og bremser. Men den bilen jeg kjøpte var motor rast på og tatt ut. Jeg tenkte å sette inn en 318is motor når det kansje er samme jobben. Må nok sikkre meg bremser bak også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Om du må bygge om bremser er det vel like greitt å gå for en sekser? Littegande værre å få godkjent, men vel verdt arbeidet. En iS motor i god stand er vel ikke akkurat hyllevare hos den lokale høggeren..Sjekk www.osbildeler.no for deler osv Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Bmw e36- Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Hei! Jeg har en 318I som det hadde vært morsomt og bygd om litt, til en IS f.eks. Men må jeg skifte bakaksling for å skifte til bremseskiver bak? Må kanskje skifte den uansett... Men hvor vanskelig er det å få godkjent en ombygd bil egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå