Schumi Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 På min E 46 328 viser bensinmåleren kun 3/4 når jeg har fylt på så mye bensin som det går an. Jeg vet det er full tank, men den viser bare 3/4. Og varmen viser såvidt over den blå markeringen, uansett hvor lenge jeg kjører. Men hvis jeg kjører litt hardt så stiger den noe, nesten til midten mellom blå og rød markering. Så synker den igjen til rett over den blå markeringen. Noen som kjenner til dette problemet? Kan termostaten vere i for mye åpen posisjon eller er det instrumentene som er galne? Er det en måte å få testet alle instrumentene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Februar 2, 2005 Share Skrevet Februar 2, 2005 Hvis bilen din er import kan det hjelpe med å bytte til "norsk" termostat. Biler lengre sør i Europa er utstyrt med en termostat for et varmere klima. Det med bensinmålern kan jeg ikke hjelpe deg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schumi Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2005 Bilen er ny i norge. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 På min E 46 328 viser bensinmåleren kun 3/4 når jeg har fylt på så mye bensin som det går an. Jeg vet det er full tank, men den viser bare 3/4. Og varmen viser såvidt over den blå markeringen, uansett hvor lenge jeg kjører. Men hvis jeg kjører litt hardt så stiger den noe, nesten til midten mellom blå og rød markering. Så synker den igjen til rett over den blå markeringen. Noen som kjenner til dette problemet? Kan termostaten vere i for mye åpen posisjon eller er det instrumentene som er galne? Er det en måte å få testet alle instrumentene? Når jeg var utplassert hos egil stenshagen hadde vi daglig mange e46`er inne som hadde noe feil med bensinmålern, mente at dette var fabrikkfeil, så rull ned bort til nærmeste bmw verkstedet og få det sjekket- Kan hende det er det- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå