NSS Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Den triptellern(eller hva det heter) som jeg kan nullstille har hengt seg opp... Det skjedde når jeg skulle nullstille den en gang... Noen som vet som jeg må gjøre for å fikse det? Litt irriterende å ikke kunne regne ut hvor mye bensin jeg bruker mila... mvh NSS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Skru ut instrumentpanelet? Og se litt nærmere på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jamen det er stress da:P Tenkte mer på sånn banke hardt eller noe jeg:P. Har åpnet en sånn før, og det er masse dritt oppi der:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 jør som jeg. ikke tenk på va bilen bruker på mila for den er så kozlig og kjøre alikavell. bare fyll opp tanken når d er tomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 Litt greit å vite hvor langt det er å kjøre forskjellige steder også da;) Orker nemlig ikke sitte å regne på den andre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 jeg prøvde å slå løst på glasset like ved den trykke-tingen, men ingenting skjedde, men derimot da dama slo, så funka den igjen! så mitt råd er og bruke kona/kjæresten, hvertfall noen dame-lignende som ikke slår så hardt, og la henne prøve! vet ikke om det funker på e34 jeg, funka på e46'n min hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå