Desloch Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg fikk med midtarmlene når jeg kjøpte skinninteriøret, men fikk ikke med konsollen. Den bestilte jeg i ettertid fra GS Bildeler. Jeg fikk midtarmlenet oppi konsollen, men da stikker det lengre ned enn konsollen. Jeg har ikke tatt vekk den gamle konsollen for å virkelig se om det skal være sånn, men det er jo litt arbeid hvis det virkelig ikke skal være sånn. Uansett, slik ser konsollen ut som jeg skal montere: Jeg merket med rødt hvor mye som stikker nedforbi selve konsollen. Skal det virkelig være sånn? Hvordan skal den i så fall festes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Det som stikker ned skal skrus fast til chassiet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Du må ta av overdelen av armlenet når du monterer det. - Først underdelen. ( den som stikker ned) - Deretter konsollen som tres over underdelen. - Deretter fester du selve armlenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 Ok. Skal den skrus fast under teppe? Er det merket hull hvor jeg skal feste det? Har ikke midtarmlene i bilen nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Den skal skrus fast under teppet ja. Antakelig er det hull fra før eller så er teppet merket med kutt der skruene skal festes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 Selve armlenet stikker jo lengre ned enn resten av konsollen. Er det da ei "grop" til den her? Må den festes under teppet (dvs at det må ut), eller oppå. Får begynne på denne lille jobben i helga, men litt kjekt å vite hva jeg begir meg ut på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 Fjern hele den gamle konsollen så er det lettere å se. I teppet er det allerede tilskjære hull hvor armlenefestet skal skrus fast med 2, muligens 3 skruer. Når det er festet i de allerede eksisterende hullene så setter du konsollen over og skrur denne fast foran (under nødblinken) og bak (under askebegeret bak). Så setter du aske begerne og deretter monterer selve armlenet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå