kyrre Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 520'en som samboeren stort sett bruker har begynt å oppføre seg rart. Den stopper i kryss, har vært vanskelig å starte på kald motor et par ganger og virker litt slapp. spesielt stopper den når man står i kryss og skal gi gass ut. Når den er vrien å starte virker det nesten som startmotoren går litt lettere enn vanlig. Ikke type startmotor ikke slår inn, men det tenner ikke eller no. Den brukes desverre mye til småkjøring, type 10-15 minutter til hennes jobb og til og fra butikken osv. Kan det være problemet at den er daukjørt? må jeg ut og bruke den litt hardt en tur? Det er 2 grønne prikker igjen til service, og jeg hadde service på den i sommer. Noen som har noen tips? Prøve å komme meg innom Furubakken imorgen eller over helga, men greit å ha en liten føling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 du har ikkje fått en vakuum lekkasje da? men du kan no alltids ta en langtur med den da, få opp varmen skikkeli å få vekk litt koks ta pluggane. tøm 1-2-3 et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2005 I og med at det er en automat så er jeg vel borti 2 ganger norske fartsgrenser hvis jeg skal tømme 3. et par ganger. Men fylle bilen og bånn gass og høyt turtall opp lierbakkene er kanskje trikset... Får få dratt inn og evt lest av noen feilkoder om det er noen. Ingen mulighet å finne ut om det er noen koder i systemet selv? har store kjørecomputer, men den sier jo ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 pss.. tøm 3dja læll!! neida.. i og med du har så ny bil så er vell computer tingen ja.. få lest av eventuelle feilkoder.. for min del sier jeg nei takk til alt nyare enn 88 mod. katalysator,å anna dritt!lika best v8 med gassar! bensin inn,,, eksos ut... intet prakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 hehe.. du har tydeligvis "elektronikk-fobi" ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå