Xander_ Skrevet Februar 3, 2005 Share Skrevet Februar 3, 2005 noen som vet om d går ant å finne verkstedhandbok for bmw 318 e36 på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 fins vel sikkert som ".pdf-format", altså for Adobe Acrobat Reader! men er vel enklere å skaffe originalen hos en bmw-forhandler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Original verkstedshåndbok? TIS du snakker om da? Har sett Haynes på nett, men kun på russisk. De fås ihvertfall til et par hundrelapper hos Biltema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Jeg kjøpte boka Bmw 3-series. Haynes Service and repair manual på Thorshov. Ei forholdsvis grei bok, men den er på engelsk da. Litt dårlig på motorteknisk på engelsk Men det er jo en del greie bilder der da. Kosta vel ca 200 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Jeg kjøpte boka Bmw 3-series. Haynes Service and repair manual på Thorshov. Ei forholdsvis grei bok, men den er på engelsk da. Litt dårlig på motorteknisk på engelsk Men det er jo en del greie bilder der da. Kosta vel ca 200 kr. Du får jo Engels/Norsk språknøkkel til denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Får vel ikke Haynes på norsk? Jeg har bare funnet svensk og engelsk. Har selv svensk. Foretrekker engelsk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Har jeg ei bok på norsk så blir det jo for lett å mekke på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayer Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Ser bedre ut en Haynes; http://www.autowerks.com/xcart/customer ... 251&page=1 Evt. søk på ebay. Der selges de også på CD. Har f.eks originale MB Werkstatt Handbuch CD'er. Sie sind sehr gut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayer Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Tok en sjekk på ebay. Se f.eks på denne; http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... ename=WD2V Enjoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Får vel ikke Haynes på norsk? Jeg har bare funnet svensk og engelsk. Har selv svensk. Foretrekker engelsk! Enig! Jeg og har Haynes på svensk og ville mye heller hatt den på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayer Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Oversikten til Bentley: http://www.bentleypublishers.com/bmw/index.htm#sub162 Du finner dem også vi Amazon.com CD'er fra eBay er på engelsk selv om du søker på Werkstatt eller Reparaturanleitung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå