WAR_lock Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Hei. Eg lurte på om skulle få en chip til bilen min ? Lurte på om fordeler og ulemper ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Eg har chip på min E30 320, har ikkje vert ute for noen ulemper får mer dreiemoment på hele registeret og oppheva turtalls sperra kjøpte min på http://www.trimchip.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 fordeler: Økt effekt. ulemper: Mer slitasje på motor og drivverk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Hørte om chip på min gamle E30... Den var 86 mod.. Da fikk jeg vite at den ikke kunne chippes... Bare 86--> mod og oppover? Noen som har hørt noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 er kun motronic motorstyring som kan chip tunest,, men en l-jetronic motor kan fin justerast med justerbar bensintrykkregulator, en moderat trimmkamm, osv.. få auto trim til å porte toppen din.. so får du en motor som blir bortimot optimal i forhold:volum/effekt. auto trim lever av slikt. å kan virkeli jobben sin! å få køyrbare hesta er ikkje gratis, men det er lønnsomt å få gjort det skikkeli første gangen! smelle på en 300 graders kam å få effekt på 6000 o/min er dårli butikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå