x25Touring Skrevet Februar 4, 2005 Share Skrevet Februar 4, 2005 Blir litt frustrert her , skjer litt mye med bilene mine for tiden. 3ern starter ikke og 5ern lekker fra den ene demperen. Var på Havva i dag for å høre om det gikk ann å fikse den, men det mente de det ikke gikk. Pris på EN ny demper var 5900,- for en jæ... demper. Ser ut som at det går ann å skru det opp men jeg vet ikke om jeg har så lyst, kanskje jeg gjør mer vondt enn godt? Den lekker rett ved inntaket til olja på demperen, noen som har vært borti dette før??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 demper? oljeinntak? 5900?for en støtdemper? trur nåken prøva å lure dej her gitt!! må vell fins et huggeri som har en brukt? eventuelt røsk ta heile skiten å kjøp vanlige dempara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2005 Havva er BMW i Arendal, 5900,- var prisen for en demper som han fikk opp på skjermen. Han var nesten litt flau for å si det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Hvorfor så dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Har bilen nivåregulering bak er demperene så dyre. Tror det er fullt mulig å koble ut dette og kjøpe standard dempere istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå