stigef Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Er det noen måter å feste klossene på jekkpunktene på? Jeg tror jeg har støvsugd skraphandlernei området for klosser! Problemet er at de ramler av etter en stund... Hadde vært kjekt å få festet de litt bedre! Noen som har noen forslag til hvordan dette kan gjøres? Jeg er veldig takknemlig for tips og forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Hvor stiv er egentlig bilen din, siden disse klossene detter av? De er jo bare klipset opp i disse hullene i kanalen men jeg har inntrykk av at de henger mer enn godt nok. Du kan jo gjøre godt rent og lime de med litt sikaflex. Da burde de sitte godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Sikaflex holder som et skudd ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Sikaflex holder som et skudd ja Ska sei du har troen på den Sikaflexen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Hehehe... ja funka bra for meg hvertfall, må jo markedsføre den litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Vi bruker en del sikaflex her på jobb i nordsjøen,både til tetning og som lim. Det funker helt suverent det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2005 Satte de fast med sika nå i kveld!! Det holdt ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW316 Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Hei noen som hvet hvor man kan få kjøpt disse klossene og eventuelt hva disse koster? mangler 3 stk på min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Hei noen som hvet hvor man kan få kjøpt disse klossene og eventuelt hva disse koster? mangler 3 stk på min jegDe selges ganske billig originalt fra forhandler. Tror de koster langt under 50-lappen hos OS Bildeler. Ring og sjekk..... Tlf: 51432788 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Jeg må nok også frem med Sicaflex'en. Har mistet 4 det siste året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Du har nok slått dem av i curbsene Gaute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Du har nok slått dem av i curbsene Gaute Hehe. Det kunne nok vært en forklaring, men de to som jeg merket at forsvant, gjorde det når jeg kjørte rett frem på motorveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå