grufsle Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Ring med 3 prikker på hver side Lurt på hva det indikerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Det er vel slitasjevarsleren til bremsene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grufsle Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2005 Tenkte meg nesten det (drittjobb) men får vel bite i det sure epplet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 begynner ofte å lyse på grunn av dårlig kontakt. eller hvis du har kjøpt ny bil nettopp og den har lyst hele tiden og bremsene er nye så kan det hende de ikke har byttet sensorene som man monterer på klossene. på e36 i hvertfall så må den byttes hvis den blir slitt ned. min sensor begynte å lyse for ikke lengesiden, men bremsene ble byttet for under en månde siden så sensoren har nok løsnet igjen. lyser på 2 kamerater sine biler selv om de også har nesten nye bremser ny sensor koster vel rett over 100kr tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Du har en sensor fremme og en bak, jeg er ikke sikker på hvilken side de sitter på din bil. Finn ledningen som går til slitasjevarsleren, del "stikkontakten" og kortslutt ledningene. Da slipper du å noen gang bli plaget av dette lyset igjen. Bare husk på å bytte klosser tidsnok Klosser uten denne varsleren er ca 100,- billigere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Venstre foran og høyre bak. Min lyser konstant selv om både bremser og sensorer er skiftet. Det neste som skal sjekkes er om trommellen til håndbrekket kan ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå