DaggEn Skrevet Februar 5, 2005 Share Skrevet Februar 5, 2005 Har lyst på angel-eyes til min e36 og har leitet litt rundt på nettet og funnet billige og dyre lykter. har også funnet et sett der du bare monterer selve celis-ringene inn i de orginale lyktene.. Noen som har gjordt dette og kan anbefale det?? Hva bør jeg gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2005 Ingen som vet???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3093&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Kjøpte mine her: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 7950833577 Dette er ringer som du setter inn i de originale lyktene. Funker utrolig bra, og ser skikkelig kult ut. Dette er ikke LEDs, men CCFL. De ser man i dagslys . Enkel montering og fin passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 de selger hele driten for 2500kr på en eller annen siden. husker ikke ska sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg kjøpte også mine på ebay, og er knall fornøyd. Enkel montering også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 jeg sjekket akk opp til min tds og hella lykter med blank bakrunn fikk jeg til en skikkelig billig penge. 3000 +m da, synest ikke d var ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå