Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Har ingen bilder av fangeren. det er bare en helt vanlig orginal fanger, den er ikke lakkert helt ned( grå plast nederst).

Og så mangler den metall biten bak fangeren da jeg måtte bruke den for å montere m3-fangeren. Det følger heller ikke med grøftelys i fangeren.

Skrevet

Gjør seg med m3-fanger i forhold til den vanlige. Samme jeg skal montere til våren. Fornøyd med resultatet antar jeg? :) Har du gjort noe bak på bilen? Skal bare ha en m tech diffuser samt lakkere det som er grått. Enkelt, men stilfullt :)

Skrevet
Gjør seg med m3-fanger i forhold til den vanlige. Samme jeg skal montere til våren. Fornøyd med resultatet antar jeg? :) Har du gjort noe bak på bilen? Skal bare ha en m tech diffuser samt lakkere det som er grått. Enkelt, men stilfullt :)

Hei.

er enig i at det hjelper veldig med m3 front fanger.

Bak så var jeg veldig usikker på om jeg skulle velge orginal eller m3, tenkte mye frem og tilbake på hva som ville bli finest på en stasjonsvogn.

Det endte med at jeg kjøpte meg en vanlig orginal innsats, og så lakker jeg bakfangeren ned, hvis jeg ikke blir fornøyd med den så kjøper jeg meg m3 etter hvert.

Nå har jeg tilhengerfeste på bilen og derfor er det kuttet ut i orginalinnsatsen så jeg kjøpte ny orginal innsats. Har ikke fått lakket bakfangeren og sidelistene ennå, men det blir gjort snart!

Skrevet

Blir det bra å lakkere listene rundt bilen? Tenkte jeg skulle lakkere dørhåndtakene, men ikke tenkt på listene. Prøver å ha et tofarget tema rundt hele bilen (inkl. lykter osv.), så vil ha passe kontrast mellom fargene.

Skrevet

jepp, jeg har lakket listene på frontfangeren:

Untitled-1.gif

Lakkeringa av både lister og dørhåndtak synes jeg gir en veldig clean look på bilen.

Hvis man ikke lakker sidelistene så må man heller ikke lakke listene på frontfangeren da jeg synes de hører sammen.

Synes begge deler er fint, så lenge det har en helhet :)

Skrevet

Enig i det du sier der. Kan du sende inn et bilde når du har lakkert ferdig? Nysgjerrig på hvordan det blir skjønner du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...