sdfdsfds Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Har nå fått tak i en 325i maskin til min 320i etter at toppen gikk i stykker. Noen som vet åssen man kan finne ut hvilken årsmodell denne 325 motoren er? Han jeg fikk motoren vet ikke åssen modell motoren er. Og er det noen som vet pris på topppakning til en 325I? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Muligens det står nr på blokka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2005 Da skal jeg sjekke det i morgen Hvis motoren skulle være en 1989 modell og min er 1986 blir det da vanskelig å bytte motor? Har komplett ledningsnett til min og 325en. Lurte på å bestille trim Shrick kamaksel og Ventiler fra danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 produkskjonsår pleier hvertfall å stå trykt inn i toppen.. burde ikke være noe problem å bytte motor hvis du har alt av ledninger og styreenhet;o) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2005 Vet at du må bytte bremsene bak får å godkjenne bilen med 325 motor. Men er bremsene på 320en så dårlige at de ikke tåler det ? Og bremsene foran er de helt like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 må nok bygge om bremsene bak hvertfall ja, det er vel tromler der nå? hvis du skal godkjenne det da eller det er vel kanskje best å gjøre det tilfelle du smeller skikkelig en gang! Bremsene foran er jeg usikker på da jeg ikke vet diameteren og tykkelse på skivene, men regner egetlig med at de er like, sjekk på ETK`en her på sida og se på delenr på din og en 325. Hadde ikke forundra meg om de er like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Ifølge ETK`en så er det lik dimensjon på skivene foran på 320i og 325i så da slipper du nok å bytte de hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2005 Bra Noen som vet ca pris på topp pakning til en 325i? Og om man kan få kjøpt brukte topper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Hør med GS/Os bildeler... De har sikkert. Både overhalte og "brukte".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2005 Sendte de en mail Foresten den motoren jeg har fått tak i ser ut som denne http://cracknut.com/images/cars/e30/engine-left.jpg den har åsså gull farge på toppen, er det noen forskjell på de siden de har en annen farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Skitten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2005 den jeg har er ikke skitten, kan være det bare er lakkert sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2005 Fant ut at det er en 88 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2005 Har noen flere spørsmål siden jeg nå skal ha inn en 325i motor i min 320i. Jeg burde vel ha et nytt eksos anlegg åsså nå, hva burde jeg kjøpe? Jeg vil helst ikke ha noe veldig dyrt enda, det kan jeg kjøpe senere Er det noe litt billig som er greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 du kan jo prøve å kjøpe rør og sveise selv, det funker det. bilxtra selger eksosrør til en rimelig penge, hvis du kan sveise så har du eksosanlegg til 500kr + bakpotta da.. eller så er simons effektanlegg ganske rimelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå