Riefarn Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Har begynt å merke at bilen gir fra seg en rar lys om dagen.... hvis jeg starter bilen og kjører er det er slag "ssshhhh" lyd som virker å følge med turtallet.... hører det best når jeg bare triller i gir, og når jeg trår inn clutchen blir lyden gradvis borte sammen med turtallet. Virker også som om denne lyden blir mer og mer borte etterhvert som motoren blir varm? Ikke nor farlig håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Februar 6, 2005 Share Skrevet Februar 6, 2005 Hmm.. Har du e30 eller e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Æh... Hvor kommer lyden fra? Hører du den inne eller ute? Begge steder? Bittesmå hull/lekkasjer i eksosanlegget kan gi skikkelig suselyd/sshhh-lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbenf Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Kan det være utløserlageret til clutchen som begynner å bli slitt? Men det høres som oftest bare når du trykker inn clutchen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2005 er en 93mod E36. Har ikke hørt så mye etter ute.... men når bilen står å går hører man det litt... hmm... nei lyden følger som sagt turtallet.. når turtallet stiger stiger lyden... og når turtallet synker blir lyden gradvis borte... Blir borte når jeg har kjørt en stund og bilen blir varm... Vente på en varm sommer.. blir vel borte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 sier ikke pshh eller frrrr hver gang du girer også vel? kanskje du har en rå turbo!!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 Det er utrolig mange usaklige kommentarer her på den tekniske delen av forumet,det liker jeg slett ikke..... Viss man ikke har noe fornuftigt svar på spørsmålene så bør man la være å poste noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 kan jo vær så simpelt som en stein mellom bremseskiven\calliper\beskyttelse dekslet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå