Vortex Skrevet Februar 7, 2005 Skrevet Februar 7, 2005 Selger mitt prosjekt grunnet lei av bmw. Bilen er fra desember 85 og motor fra 1990. Motoren er chippa og trimma med kvasskam og åpent sports-luftfilter. Motoren fusker litt men sannsynligvis falsk luft elr luftmengdemålern som driver herp. Bilen var målt til 204hk. Får med turbo samt intercooler og rør. (turboen gåen, derfor den ikke står på, men får tak i bytteturbo) Pris når jeg kjøpte bilen 70k + gjort endel mer med den. Skal inn til eu godkjenning i år. Bilder = http://www.forvik-eliten.com/forvikracing.htm . Bud ? Jeg forlanger ikke på langt nær samme prisen som jeg gav. Kom med bud! Er med 4stk gode piggfrie vinterdekk og. 205/40/17 sommerdekk. Mer info ring på 90787228 dagtid!
a-olsen Skrevet Februar 18, 2005 Skrevet Februar 18, 2005 Hadde jeg bare sett at den var til salgs litt tidligere så.. Kjøpte heller en gammel sliten 320i, ikke bra Men kjempe fin bil! Og lykke til videre med salget!
Stian Børresen Skrevet Mars 1, 2005 Skrevet Mars 1, 2005 få noen bilder av bilen da;) og en prisantydning. det er alltid kjekt å ha.. Er intressert så..kjappa på
gassapaa Skrevet Mars 2, 2005 Skrevet Mars 2, 2005 Hva heter de felgene, sånne skulle jeg hatt på min...
Stian Børresen Skrevet Mars 2, 2005 Skrevet Mars 2, 2005 Det ligger jo bilder på URLen i innlegget hans.. Jeg hadde vel mer tenkt på innvendig,motor osv jeg..
Gunnar Skrevet Mars 3, 2005 Skrevet Mars 3, 2005 Hva heter de felgene, sånne skulle jeg hatt på min... Ser litt ut som de samme som jeg hadde på E36en min, uten senterlokket (over boltene/mutrene): I så fall er det Azev A.
Stian Børresen Skrevet April 11, 2005 Skrevet April 11, 2005 send meg noen bilder da Henning;) Hva er feil med bilen og hva er prisantydning på den? få et kjapt svar da;) b0rresen@monet.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå