Frank S. Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Hei Har dere noen bilder av en bmw e36 med brockfelger? de brock felgene som er 5-eika med stor kant. brock B1 tror jeg de heter. Må man valse for å få på 8.5x17" brock felger? mvh Frank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Har ikke sett E36 med de Brock felgene jeg tror du mener på...... Synes de passer best på E30 jeg. Valsing eller ikke kommer jo litt an på dekkdim og innpress. Skal gå greit med rett innpres og en "normal" dekkdimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 De felgene (brock B1) er dritfete på E36 ... Har ikke bilder, men tror 10x17 og 8,5x17 funker bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Det var de felgene jeg tenkte på ja.... En kamerat av meg har de på E30'n sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 PIB, Det kan da ikke være Brock B1 på den E30en der? B1 har jo runde eker... E36 med Brock B1 (8.5x17" og 10x17"): Flere her: http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... 26+Touring http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Her er det noen bilder av en E36 med Brock B1..råe felger uten tvil, men jeg mener også de gjør seg best på E30. http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic.asp?TOPIC_ID=1493&FORUM_ID=2&CAT_ID=1&Forum_Title=BMW+E36+Coupe&Topic_Title=E36+328i+Coupe+Sport+Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 PIB, Det kan da ikke være Brock B1 på den E30en der? B1 har jo runde eker.. Felgene på den blå E30en heter Dezent Cup eller Alutech Pole. Eiker Motorshop selger de og de er populære i dim. 9x16 på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Heh... Snakka med han som eier E30'n når jeg postet innlegget. Han påsto det var Brock1 på bilde der ja. Han sendte meg linken over MSN. men ser jo det selv også at det er noe som ikke stemmer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Det var de felgene jeg tenkte på ja.... En kamerat av meg har de på E30'n sin. humz... virka veldig kjent den bilen der... Petter Vikan sin?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Jepp. Petter sin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Hehe... da har vil en felles kompis.... Verden er liten gitt..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Hehe... da har vil en felles kompis.... Verden er liten gitt..... HeHe... Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå