Hhenrik Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Jeg skal nå snart kappe av de gamle hjulbuene bak og sveise på nye grunnet rust. Men når jeg med det samme skal hive av de gamle hjulbuene å erstatte med nye, så kom jeg på tanken om bredding. Noen som har erfaring med breddin på E30? Hjulbuebredding... Noen som har noen fine bilder av dette, og kansje vet noe om pris, godkjenning osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Lurer på det samme selv se på denne http://bagpuss.swan.ac.uk/200sx/turbo-E30.jpg Er noen fra sverige som har gjort det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2005 ja, men det er da ikke hjulbuebredding...ser mer ut som seriøs overbygging og bredding. Ikke akkurat en enkel jobb kan jeg tenke meg..men ser jo bra ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Det er M3-skjermer. Bare å handle i vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2005 hehe, ser det er m3 skjermer, men er slike skjermer dyre? vanskelige å montere i forhold til vanlige hjulbuer osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Du får kjøpt slike "M3 replika" sett...Med framskjermer, bakskjermer, frontfanger og bakfanger i plast. Husker ikke nettadr. i farta, men mener at det står mange slike annonser i f.eks. bladet Performance BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayer Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 Her er noen gromme saker gitt; http://www.dtmpower.net/featured_car/featuredcars.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2005 men, tanken var å bare bredde bak, siden jeg skal av med de hjulbuene uansett. Jeg skal ikke sette meg inn i en stor operasjon med ombygging. Litt bredere hjulbuer eller lignende..ikke noen som har gjort dette før da? Trenger litt råd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Hva med å bruke glassfiber? Hvis du legger dette utenpå de originale hjulbuene kan du jo lage skjermen i den fasongen/formen du vil ha de i da. Jeg har ingen erfaring selv, men det var bare en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2005 tenkt på det selv, men tingen er det at planen var å hive på helt nye hjulbuer, og det hadde vært mye enklere hvis det bare gikk ann å kjøpe noen greie bredda skjermer rett fra butikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Du sier no' der... Eneste jeg vet om da er Rieger Genesis. Om det er spesielt pent er jo én ting. Men om du klarer å gjøre litt selv tror jeg du kan få til noe svært bra med litt modifisering av dette kit'et! er ikke spesielt glad i "Testarossa"-rillene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Hvorfor ikke bare gå for M3-skjermene hvis du vil bredde da? Det må jo være det enkleste. Er ikke sikkert de er så mye dyrere enn vanlige heller. Blir vel et par tusinger. Sjekk pris fra Veng eller noe. Evt. kan du høre med Henrik om de kara i UK har de i glassfiber: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=3685 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2005 okay, la oss si jeg fant ut at jeg skulle hive på m3 skjermer, hvor mye mer arbeid ville dette bli i forhold til å sveise på vanlige? helt likt, eller må jeg til med mer kutting å sliping? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Februar 28, 2005 Share Skrevet Februar 28, 2005 har sveisa golf 1 skjermbuer på en kadett og fikk plass til 275 dekk! ble litt arbei me å sveise innerskjrmene til ytterskjermene,men gikk greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå