Lien Skrevet Februar 7, 2005 Share Skrevet Februar 7, 2005 hmm .. fikk løftet bilen min i dag, og da la jeg merke til at bunnpanna mi svetter litt.. Trodde først det var bunnpluggen men når jeg "fulgte" oljen så kom den i fra festet mellom bunnpanna og blokka.. Er det da en pakning som har gått, og har egentlig svetting mye å si for bilen sin del? Har også ei foring eller to bak som svetter litt så da kunne jeg tatt dem samtidig hvis jeg evn. skal gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Litt svetting gjør ikke så mye,men du bør jo holde et øye med dette i tillfelle det øker på. Men på sikt bør det fikses... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 litt svetting er jo ikke unormalt, det er sikkert ikke så mye heller hvis du ikke har merka at det forsvinner olje. Det er en pakning der, men den kan jo være litt ekkel å bytte med motoren i bilen, kan fort bli litt jobb dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2005 jaja .. det er ikke mye, men jeg får ta det hvis all olja renner ut takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå