hemi Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Hei! Kunne tenkt meg multiratt til min E46 2000 mod. Er det mulig å etterinstallere? Er ting lagt opp sånn at det er bare å skifte ratt? Evt pris og er dette noe en kan skifte sjøl? Vil også skifte ut kassettspilleren. Men er det lagt opp kabler for koble til cd-veksler i bag.rommet? Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 BMW leverer ettermonteringsett for dette. Delenummer 65 71 0 021 159, Retrofit Kit, Mutifunction Sport steering wheel. Dette inneholder alt du trenger for å konvertere til MF-ratt inkl kabler osv. Regn med at det koster noen lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemi Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2005 Okai Thanks for kjapt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E63 Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Hei!Kunne tenkt meg multiratt til min E46 2000 mod. Er det mulig å etterinstallere? Er ting lagt opp sånn at det er bare å skifte ratt? Evt pris og er dette noe en kan skifte sjøl? Vil også skifte ut kassettspilleren. Men er det lagt opp kabler for koble til cd-veksler i bag.rommet? Takker Hei Noen biler ble levert ny med opplegg for cd-veksler andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Jeg kan (nok en gang) anbefale Connects2 sine løsninger. Jeg har brukt både telefonadapterene deres samt CD-skifter adapteret deres med stort hell. Dette benytter en overgang slik at man kan styre Sony- (CD/MD eller MP3)eller Kenwood-skiftere. Du må mest sansynlig bruke Sony evt. Kenwood sin kabel bakover da bilen ikke er kablet for CD-skifter om du ikke har Business Professional spiller. NB! Du kan kun styre CD-skiftere fra Business-anlegg (CD/RC/Proffesional) Websidene deres er her og brosjyre for skifter-overganger finnes her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemi Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2005 Motortechnik fisket saken til en grei pris. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemi Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2005 Heisann! Da har jeg fått ettermonteringsett til mulitratt til en grei penge. Men har noen rynker i panna etter jeg monterte det. Dekselet med knappene har på baksida printplater og på den en 4-bits tilkobling. En ledingsbit som var med settet med sukkerbit i hver ende passet på den og en tilkobling i rattet. Men funka det......Nei. Det var også med noen ledninger til i ettermonteringsettet med følere/knapper i hver ende men lurer på om de er til en annen type en dette?? Skjønner ikke det pøkk hvor disse skal i alla fulla fall. Har noen en ide om hvorfor dette ikke funker? Kan det være ei sikring som mangler? Fant ikke noe men.... Han jeg bestilte med fant ut at dette passa ut i fra chassinr. Svar mottas med høye kneløft... Har en 2000 mod 323 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå