DaggEn Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Jeg har en e36 sedan med stoffinteriør. Jeg har fått et bra tilbud på et brukt skinninteriør som passer min bil. Det jeg lurer på er om det er vanskelig å bytte interiøret?? Noen som har erfaring med dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Det er ikke spesielt vanskelig. Hvis du også skal bytte taktrekk, dørtrekk og lister begynner det å bli litt avansert, men ikke mer enn at man klarer det fint. Fremstolene er f.eks. bare festet med to muttere foran, og to bolter bak, og eventuelt noen kabler til setevarme, airbag-sensor og kanskje beltestrammere (tviler på det i din). Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Dørsidene er bare festet med clips, så de er bare å dra av. Har ikke vært borti taktrekket, men det er vel en litt mer komplisert jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Hvis det ender med at du gjør det,ta å lag en Gjør det selv guide æ? Har litt lyst til å gjøre det selv se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Taktrekket: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=28312#28312 (andre avsnitt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå