Remi Berg Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Vurderer og selge mine Rial Viper 7,5*17" felger 4*100 et35 Disse har stått på 325i e30 Dette er som nytt. Er kjørt ca 1000 km med disse felgene. Kan vurdere innbytte i 7,5/9*16 felger Felgene bør kunne hentes da jeg ikke har lyst til å begynne å sende de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXistenZ Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Bilde? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Februar 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2005 Har ikke noen gode bilder av felgene for hånden nå, men skal ordne til i morgen. Har ikke bestemt noen pris enda. Du kan nå gi et bud. Glemte å nevne i den første posten at disse felgene bør ha spacer da de tar i fjærbeinet ved fult rattutslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eXistenZ Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Har ikke noen gode bilder av felgene for hånden nå, men skal ordne til i morgen. Har ikke bestemt noen pris enda. Du kan nå gi et bud.Glemte å nevne i den første posten at disse felgene bør ha spacer da de tar i fjærbeinet ved fult rattutslag Jeg finner no bilder på nettet selv jeg.. Spacere dreiier jeg selv vøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 finnes jo forskjellige Rial Viper felger...etter så jeg har fått med meg så er det Viper, Viper D, å Viper E... Kan du si hvilken av dem dine felger er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2005 Her er en link til bilde av felgene http://www.sharif.no/default.asp?Folder ... roduct=108 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 10, 2005 Share Skrevet Februar 10, 2005 hvor bor du i verden, å er det dekk på felgene? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2005 Bor i verdal, litt nord for trondheim. Det er så og si ubrukte 215/40ZR17 dekk på felgene. De kan også selges uten dekk om dette er ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet Februar 10, 2005 Share Skrevet Februar 10, 2005 hva skal du ha for de felgene da?? ca pris?med og uten dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2005 Jeg kunne tenkt meg 6500 med dekk og 4500 uten dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå