JE Motorsport Skrevet Februar 8, 2005 Skrevet Februar 8, 2005 Vurderer og selge mine 2 forstoler i sort skinn.Stolene er av "vanlig" type,de er fine og hele.Ser nesten ubrukte ut .Har manuell regulering og sitter i en coupe. Tror de kan brukes i alle E36 og (E30). Selges pga overgang til M3 stoler. Vurderes solgt til en fornuftig pris!
Rage-A Skrevet Februar 9, 2005 Skrevet Februar 9, 2005 Jeg er VELDIG interessert, hvis prisen er riktig! Funker tilten i begge setene? Ser du holder til i Oslo også, jobber selv i Oslo.
JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Skrevet Februar 9, 2005 Jeg er VELDIG interessert, hvis prisen er riktig!Funker tilten i begge setene? Ser du holder til i Oslo også, jobber selv i Oslo. Alt fungerer som det skal Har sendt deg mail også.
JE Motorsport Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Skrevet Februar 9, 2005 bilde? pris? Har sendt deg bilder på mail
Rage-A Skrevet Februar 10, 2005 Skrevet Februar 10, 2005 Jeg er VELDIG interessert, hvis prisen er riktig!Funker tilten i begge setene? Ser du holder til i Oslo også, jobber selv i Oslo. Alt fungerer som det skal Har sendt deg mail også. Send gjerne bilder til meg også
JE Motorsport Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Skrevet Februar 11, 2005 Jeg er VELDIG interessert, hvis prisen er riktig!Funker tilten i begge setene? Ser du holder til i Oslo også, jobber selv i Oslo. Alt fungerer som det skal Har sendt deg mail også. Send gjerne bilder til meg også Har sendt deg bilder
JE Motorsport Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Skrevet Februar 18, 2005 De er fortsatt til salgs.Stolene er 100% strøkne,får neppe finere seter som er brukte.
JE Motorsport Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Skrevet Februar 18, 2005 Kan du si en ca pris for de? Flere interreserte har antydet 3000,- kr for begge forstolene,det er greit nok.Så den første mann som dukker opp med 3000,-kr får de Stolene har sittet i en 97 mod. coupe med lav km,så de er strøkne med varmeseter og sensormatte(til airbag) for de som har bruk for det.
Stian Børresen Skrevet Mars 1, 2005 Skrevet Mars 1, 2005 sleng noen bilder over til meg ogsåb0rresen@monet.no
JE Motorsport Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Skrevet Mars 1, 2005 sleng noen bilder over til meg ogsåb0rresen@monet.no Stolene er solgt! Men kjenner en som vurderer å bytte ut sine sorte skinnstoler i en E36 M3 sedan fra 97,hvis det er av interresse?
bimmerdude Skrevet Mars 3, 2005 Skrevet Mars 3, 2005 sleng noen bilder over til meg ogsåb0rresen@monet.no Stolene er solgt! Men kjenner en som vurderer å bytte ut sine sorte skinnstoler i en E36 M3 sedan fra 97,hvis det er av interresse? Er det komplett skinn interiør det er snakk om da?
JE Motorsport Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Skrevet Mars 4, 2005 sleng noen bilder over til meg ogsåb0rresen@monet.no Stolene er solgt! Men kjenner en som vurderer å bytte ut sine sorte skinnstoler i en E36 M3 sedan fra 97,hvis det er av interresse? Er det komplett skinn interiør det er snakk om da? Nei,kun forstolene fordi han vurderer å bytte de ut med "bøtte"-stoler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå