Proffen Skrevet Februar 8, 2005 Share Skrevet Februar 8, 2005 Jeg har en 1992 modell BMW 318i som kunne trengt seg ny lakk. Jeg har tenkt å gjøre grunnarbeide selv. Er det noen som lakkerer i Oslo/akershus. Jobben kan gjøres på kvelden. (Skjønner?) Hobbylakkerer? Viktigste er jo prisen. :lol:Ring: 47286918 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Trenger lakkering jeg og! på flere biler enn en.. meste forarbeid gjort selv.. pris osv? znapp2@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillebror Skrevet Februar 12, 2005 Share Skrevet Februar 12, 2005 Se her dette er et firma i Polen, dem ligger rett over grensa fra Tyskland http://www.investa.dk/biler/reparation.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Februar 12, 2005 Share Skrevet Februar 12, 2005 Se her dette er et firma i Polen, dem ligger rett over grensa fra Tyskland http://www.investa.dk/biler/reparation.htm 9000kr var da ikke så veldig billig... får da ca. det i norge og, bare 10-12lapper inkl nedpussing og litt sparkling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Prisene på lakkering varierer veldig fra sted til sted. Da jeg lakkerte bilen for et par år siden betalte jeg 18000 inkl. grunnarbeid. Ble lakkert utvendig og innvendig, bare motorrom som fikk være i fred. Dette ble da gjort som sysselsetting på et lakkeringsverksted og tok nesten 4 mnd. Nå har jeg fått pris på et annet verksted, og der skal de ha 10000+mva for bilen utvendig hvis jeg gjør grunnarbeidet selv. Hvis man tar en ringerunde å spør etter priser med og uten grunnarbeid, fortelle hva firmaet ved siden av har tilbud osv. kan man presse prisen ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 ja, og hvis det ikke blir skattet av noe som man selvfølgelig gjør, blir det ennå billigere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2005 Har nå fått taki en lakkerer. Jeg skal gjøre grunnarbeidet. Han skal gjøre jobben for 3000,-+ lakk.Han jobber som billakkerer til daglig i Oslo. Snakk om å være heldig. Så nå kan BMW`n møte sommren med ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 Hvor mange timer bruker han på hele bilen? 3000,- må da være en del timer. Hva må du ut med for lakken? Har hørt at lakken er dyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 300 kr timen er vel ganske vanlig lønn kan jeg tenke meg... og 10 timer går fort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Februar 21, 2005 Share Skrevet Februar 21, 2005 er ikke 10 timer på en hel bil litt lang tid? En kamerat jobber som lærling på lakk verksted, han sa de tok rundt 800kr timen. Vanlig pris hos de var 2000kr for å lakke en fanger som de ikke behøvde å pusse på. får du gjort det svart så er det flere her som tar 4-6000kr for å lakke bilen, og det er inklusiv lakk. Leste en annonse i avisa om en maler som søkte jobb for et par år siden. "Jeg maler huset ditt svart, hvitt og i mange andre fine farger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2005 Han kjøper lakken igjennom jobben. ca 1500,. med klarlakk Det vil si at jeg får en nylakkert bil for 4500,-.Er ikke det billig?????. Det tar jo noen timer å gjøre jobben. Maskeringen+lakk+klarlakk. Jeg synes at dette var en grei pris. Jeg er hvertfall for fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proffen Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2005 spørsmålet mitt var stilt til Frank. S, og jeghar fått svar fra ham... Sorry. Men siden spørsmålet ditt var under min melding, så trodde jeg den var til meg!!!!!!. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå