Gå til innhold

Hva må man gi for en såkalt sportskasse til M30 motoren?

BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg spør er at en bekjent av meg lånte en sånn kasse av en kompis av meg. Nå skal jeg og kompisen min bruke den, og tror du ikke den j"#¤&% har "lånt" den videre til søskenbarnet sitt, som påstår han aldri har sett kassa :angry: Dette finner jeg meg ikke i, og derfor så må jeg finne en sum å kreve ham som HADDE kassa for... For å kunne kjøpe en tilsvarende kasse, enten "dogleg" eller vanlig...

Har prøvd å snakke fornuft til den forbanna kødden, men det er ikke mulig å få tak i den idioten!!! Det irriterer meg igrunnen mest at han unngår å komme ut når jeg kommer opp til ham, tar ikke telefonen, og sender pappa(!?!?!) til telefonen for å få meg til å ligge unna ham. Når jeg stikker innom så sier småbrødrene at han ikke er hjemme, mens han sitter å gjemmer seg på rommet sitt. Gutten er 20 år. Hadde han i det minste giddet å ta telefonen når jeg ringte, så hadde vi nok kunnet komme til enighet uten noe voldeligheter, men nå er jeg ærlig talt VELDIG fristet til å gjøre ett unntak :gunfire: ! Igår oppsøkte jeg ham på jobb, å fortalte ham at jeg ville ha girkassen, og at han fikk skaffe den til veie. Det sa han at det var ikke hans problem :?: , for søskenbarnet hadde lånt den for å prøve den på en jævla traktor(Ovlov 240Turbo). Dette søskenbarnet hans tar heller ikke telefonen(noe som ligger til slekta??), og idag tenkte jeg at jeg skulle besøke ham på jobb igjen. Var på jobben hans, han var IKKE der. Var visst syk..... Så jeg ville prøve å nå ham på telefon igjen. Dette hjalp lite. Prøvde mobil, så prøvde jeg hustelefonen. Moren påsto jaggu at gutten var på jobb.... Kjørte så opp til dem, men fikk selvfølgelig ikke tak i ham.

Har ringt på mobilen hans i hele dag, og plutselig ringer den drittungen av en bror og sier: " Det er pappa som bruker nr. til XXXXX! Å pappa sier at du må slutte å ringe ham. Vil du ha tak i XXXXX, så får du finne nr hans selv." Har dere hørt maken til idioti; Gamlekaren sender sønnen på 15 år for å "true" meg til å slutte å ringe :?:

Har gang på gang sagt til denne gjengen(mor-far-begge brødrene), at jeg ikke skal gjøre XXXXX noe, KUN prate med ham. Men nå begynner kjeg å lure på om jeg blir nødt å ta i litt. Liker ikke å gjøre sånt, men hva kan jeg gjøre???

Det hører med til historien at han har vært under etterforskning for flere biltyverier det siste året, som politiet sannsynligvis har henlagt, så jeg gidder ikke gå til politiet kan man si.

Dette ble et langt og kjedelig innlegg, men jeg måtte få ut litt aggresjon :!:

Hilsen MEGET irritert og girkassetrengende meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så forbanna når når jeg leser sånn. Det er så mange IDIOTER i dette landet at det er helt utrolig. Det er mange som fortjener MYE BANK, men det hjelper egentlig ikke på folk som er tjukke i hodet. De mister bare flere halvvåkne hjerneceller allikevell.

Hadde jeg vært deg så hadde jeg anmeld til slutt viss det ikke var noe samarbeid. Dessverre så er vell girkassen solgt videre og long gone. En sportsgirkasse ligge vell en prisklasse over standard girkasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet ett innlegg på bmwccn's fora også. Der var det en som mente den var verdt i overkant av 10 festblanketter. Det er forbanna irriterende for girkassa i vår kommende banebil synger på siste verset, så den kassa hadde passet perfekt på 528'en.... Er igrunnen ganske keen på gi ham litt god gammelags pryl, men det hjelper ikke mye det heller.... (Foruten at jeg iallefall hadde fått litt hevn da...) Men først så må jeg få tak i ham uansett. Men han kan vel ikke bli på rommet med far foran døra i all evighet heller.

Vet forøvrig om en hel del andre karer som er MEGET interressert i å få vite hvor han bor også... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste greier når sånt skjer. solgte en gammel capri til søskenbarnet mitt for noen år siden. sku ha 6000kr for den. han ville bet i 2 avdrag, som jeg tenkte var vel greit, var jo søskenbarnet mitt. hahaha fikk 2500 første månen, mer har jeg ikke fått. var også umulig å få tak i på telefon.

og ca 5/6 måner etter salget, kjørte jeg opp til han, døren var låst. men bilen hjemme.

så jeg tok av dekk/felger, så kom jeg på at jeg hadde liggende nøkler til dørene på bilen hjemme! bodde ca 2 mil unna. så jeg hentet dem. når jeg kom tilbake etter en liten stund hadde han gardert seg. så ikke snurten av han men det kom 5/6 kompiser av han ut av huset! :shock:

heldigvis for meg kjente jeg ene karen så vi tok oss en røyk heller :lol:

når jeg var i millitæret (14 dagers turnus) kjørte jeg gammel taunus. en gang hadde jeg litt dårlige vinterdekk til å kjøre di 4 milene. så jeg fikk låne 2 (nye) dekk av en kompis av meg. og satt dem fremme for å slite dem minst mulig, til jeg kom hjem etter 14 dager.

bilen brukte jeg bare til og fra, så den sto i 14 dager mens jeg var inne!

en dag kom det 2 andre kompiser av meg innom brannstasjonen og lurte på om di kunne få låne 2 dekk av meg. greit nok. men ta bakdekka, framdekka er ikke mine! så tok dem bilen min til verkstedet dem jobbet på, og bytta dekk. dagen før jeg var færdi kom di med bilen igjen til meg og takket for låne av dekk/felger. (samme biltype)

jeg kom hjem og skulle skru av dekkene å levere dem tilbake til han jeg lånte av ,ser jeg at dem var 100% fri for pigger :shock:

hadde et problem da med å forklare hvor jeg hadde gjort av dem :x

(øøøø mmmm du skjønner det at............

Tåpelig at såpass voksne kan holde på slik.

har mistet mye opp gjennom årene som er (lånt) bort. ikke selg uten cash, pappirer på handel. og ikke lån ut noe til en kompis som ikke er 100% ok i skolten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svarene gutter. Kassen er nok tapt uansett, men jeg har iallefall et anslag på hva kassen er verdt. Må vel bare hente utstyr fra den farmen denne forbanna kødden bor, evt ta med balltre og banke ham for 15k.... Det er visst litt interresse fra de andre som har blitt frastjålet biler og utsyr til å "ta" ham litt, så det er en mulighet for at han sliter litt..... :twisted: Jeg SKAL ha kassen eller erstatning uansett jeg, og jeg er ikke typen som gir meg kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne idioten "fyren" hadde vært under gransking av politiet før?

Og da har sikkert politiet hvert oss foreldrene hannes også .

Ta deg en tur på politistasjonen, og be om hjelp.

Tro det eller ei, men det kan fakktisk føre frem hvis du ordlegger deg rett. Vidre er det bare og gi politiet klar beskjed at hvis de ikke tar affere her, vil du gjøre det !

Han heller legge inn en andmeldelse på deg i etter tid.

Ikke vær feig, bank han heller ikke opp før politiet har vært et par gannger på besøk.

Hvis kassa hvar i god stand, vil den ligge på ca 7000 kr !

Håper du uansett skriver hvordan det hele endte opp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en tur på politistasjonen, og be om hjelp.

Tro det eller ei, men det kan fakktisk føre frem hvis du ordlegger deg rett. Vidre er det bare og gi politiet klar beskjed at hvis de ikke tar affere her, vil du gjøre det !

Trusler mot politiet har aldri ført til noe bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...