Bmw323i Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 bilen min er orginal senket, er det noen her som vet hvor jeg kan få godkjenningspapirer på det? skal ha eu snart! Gunnar - Edit: Fikset litt på topic.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Så lenge den har orginalt lavere understell skal det ikke være nødvendig med noen papirer på dette. Du kan nok vente deg litt pes fra biltilsynet visst bilen ser veldig lav ut men du får prøve å stå på ditt. Finnes det en synlig fargekode eller nummer på fjærene kan du ta en utskrift fra ETK (BMW delekatalog) og vise til de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2005 ja, det står ett nummer der, skal jeg bare notere det og ringe til en bmw forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 9, 2005 Share Skrevet Februar 9, 2005 Hva er nummeret? Og hvilken bil er det snakk om? Jeg kan sjekke litt i ETK for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2005 skal finne det i måra, skriver det her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2005 ble ikke akkurat i måra men, her er iallefall nret: 20-10301-va-261/98 det sto forresten Apex suspension eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Apex er ihvertfall ikke originalt BMW, så mye kan du få høre av meg. GS Bildeler forhandler Apex senkesett, så du kan ta en tlf til de og høre om dette senkesettet er godkjent til din bil. De kan kanskje hjelpe deg med papirer også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 ble ikke akkurat i måra men, her er iallefall nret: 20-10301-va-261/98det sto forresten Apex suspension eller noe slikt. Artikkelnummeret på det senkesettet er 20-1030 og det senker 30mm. Jeg ville gjort som Erik skriver, tatt kontakt med GS-Bildeler eller en annen leverandør og sjekket om du kunne fått en deal på godkjenningspapirer til fjærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2005 takker for nyttige svar, skal ta kontakt med gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2005 ja, det var jo ikke så avansert jeg bare ringte til gs bildeler og oppgav nummeret 20- 10301. Trengte ikke å si de andre sifferene. Han skulle sende papiret i posten. kostet 150 kr da :S dyrt papir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Det er et billig papir i forhold til vognkortet, det koster jo flere tusen!! Men så er det plastlomme på det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2005 hehe, ja, den plastlomma er nok dyr, tror kanskje de har god fortjeneste på det papiret der men må jeg betale noe for å registrere senkinga inn i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Koster vel ca 400,- tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 17, 2005 Share Skrevet Februar 17, 2005 Regn med at det koster noen hundrelapper, du må jo tross alt ha nytt vognkort.. Skal du ha eu-kontroll på et vanlig verksted? I tilfelle kan det lønne seg å få de til å dokumentere at de kravene som står i TÜV papirene er fulgt. Tenker da på lysjustering o.l som det ofte kreves ved montering av senkesett. Har du dette i orden bør du slippe en ekstra kontroll på biltilsynet når du kommer og skal få det skrevet inn i vognkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå