Gå til innhold

Bestille i fra utlandet

andy-k
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en E36 jeg tenkte jeg skulle bruke en del penger på :)

Første på listen min var å skaffe meg et effektanlegg(bare bakerste potte) av typen Scorpion. Problemet er at eneste forhandler i Norge (powerzone) har dårlig rykte på seg for å være sein med å levere varene. Så jeg tenkte at jeg skulle bestille i fra Koed i Danmark. Og i den anledning lurte jeg på om det er noe jeg må passe på når jeg bestiller i fra danmark? Er det egentlig billigere eller blir det dyrere med tanke på toll og slikt? Bør jeg "samle opp" en del deler før jeg bestiller slik at jeg bestiller mye samtidig, vil det lønne seg? Og er det noen som har erfaring med å bestille i fra Koed? Lang leveringstid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer det samme selv, å kjøpe deler fra Koed. Er jo sinnssykt billig!! :D Vært i kontakt med tolldirektoratet og de sier det ikke er toll på bildeler fra utlandet. Så det du betaler er følgende: prisen for varene omregnet til norske kroner, norsk moms, frakt + gebyr fra det speditørfirmaet som skal fortolle varene for deg. Det er rett og slett et gebyr for papirarbeidet og kan variere fra firma til firma. Posten tar f.eks 170 kr for varer over 1000 kr. Men mer enn et par hundrelapper er det vel neppe, så det er bare å bestille i vei. Sikkert lurt å samle opp litt, særlig pga frakten på store deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenom tema, men nettopp registrert meg på Koed, og da jeg skrev inn fornavnet så ramla alle opplysningene mine inn. Navn, adresse, tlf osv. Hvordan er det mulig? Noen som vet. Og ikke si at det er autofullfør på datan....hehe. Eller er jeg plutselig blitt Supermann....sviiisj :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at du må skrive på dansk. Den godtar ikke alt du skriver på norsk. Finner du ut hva de delene heter på dansk så finner du dem nok. Ikke sikkert de har alt du skal ha, men fant en del etter jeg omskrev det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt utenom tema, men nettopp registrert meg på Koed, og da jeg skrev inn fornavnet så ramla alle opplysningene mine inn. Navn, adresse, tlf osv. Hvordan er det mulig? Noen som vet. Og ikke si at det er autofullfør på datan....hehe. Eller er jeg plutselig blitt Supermann....sviiisj :lol:

Du har ikke Google toolbar v2.0.114.9 og har matet inn personopplysninger der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...