goranimo Skrevet Februar 10, 2005 Share Skrevet Februar 10, 2005 Jeg hadde remus bakpotte på E36 93 mod. der passet den fint, men når jeg satte den på en 94 mod, passet det dårlig bak med gummi opphengene og enderørene blir stående på skrå ut bak. Er det virkelig så mye forkjell på bilene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 10, 2005 Share Skrevet Februar 10, 2005 da er det vel det da siden det ble slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 kan vel stemme for jeg har opplevd samme, jeg klikka til slutt og sparka det til!! var jævli forbanna på at røra stod helt mokkis på skrå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 anbefales forresten ikke å spare på salve enerøra!!!var delig men endte opp at jeg måtte banke og rette det opp!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 hissi altså. d er jo bare og finne fram en go kompis med sveisern d og ordne noen fine sveiser og henge d opp fint... bmw annbefaler også helsveise eksosanlegg på sine biler for da holder de lengre faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå