Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 10, 2005 Share Skrevet Februar 10, 2005 Fikk satt i min nyoverhalte m10 motor forrige helg og fikk start på den, prøvde bilen en tur og alt fungerte helt fint, men når jeg kom hjem så stoppa bilen, turbo hadde skjært seg, visste den var sliten men ikke så ille... Så tok jeg av alt som hadde med turbo å gjøre, altså nå er det en vanlig 2 liter sugemotor, men den vil fortsatt ikke starte.. tenner på alle pluggene, men den blir rå... noen forslag om hva som er galt? den fungerte helt fint med en gang (med turbo) tenninga er helt korrekt, alle pluggene tenner, den får bensin, skjønner lite.. hadde vært takknemlig for litt hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 10, 2005 Share Skrevet Februar 10, 2005 for lav kompresjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2005 may be, godt poeng.. hehe.. har jo helt flate 2002 stempler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå