Joatle Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Skrevet Februar 13, 2005 Skulle jo tro at dette var noe mange kunne tenke seg egentlig?
boost Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 Skulle jo tro at dette var noe mange kunne tenke seg egentlig? pris da??
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 Er dette orginal programvare eller er det "rippa"?
Gjest Konsulenten Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 Så vet ikke noe pris på dette altså? Kanskje det er fordi du, slik som alle andre, har lastet disse ned fra nettet. Du har vel ikke noen DivX-filmer å selge også da?
M6 Bjørn Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 Ingen problem å laste ned i fra nettet dette,finnes jo også en online ETK som er grei å bruke.
Power Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 eventuelt hvor på nettet finnes det? Har prøvd men finner ingen ting.
BimmerKing Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 eventuelt hvor på nettet finnes det? Har prøvd men finner ingen ting. Prøv her--> http://www.realoem.com/bmw/
Joatle Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Skrevet Februar 14, 2005 ja er en kopi og koster 250kr.. skreiv jo lenger opp at hvis det var noe så var det bare å ta kontakt på mail Joatle@xdsl-online.com
Gunnar Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 Jeg er motstander av å kommentere priser i salgstrådene til folk, men når vi snakker piratkopiert programvare for 250 spenn synes jeg ærlig talt det blir litt for drøyt.. Det er jo ikke akkurat vanskelig å få tak i det gratis heller. Dette er i tillegg tråd nr. 2 om akkurat samme greia. Det frister å slette begge trådene.. Ikke for å være asshole, men jeg liker ikke å være "del" i slikt.. ("jeg fant piratkopi på bmwguiden.no..").
bjirn Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 Jeg syns personlig det er lavmål å prøve å tjene på noe du har hentet hos noen andre GRATIS.
Joatle Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Skrevet Februar 14, 2005 hadde jeg bare hentet det gratis hos noen andre så kunne jeg vært enig, men har da betalt for det jeg også.. men men.. bare å slette hvis dere føler det er et så stort problem.. jeg ser ikke problemet selv i og med at det ikke er noen copyright på platene..
Erik E30 Einum Skrevet Februar 14, 2005 Skrevet Februar 14, 2005 Ikke copyright på platene? Å jo da! De platene er ikke engang å få tak i for vanlige folk, det er ansatte i BMW-systemet som lekker disse slik at de blir nedlastbare.
M6 Bjørn Skrevet Februar 15, 2005 Skrevet Februar 15, 2005 eventuelt hvor på nettet finnes det? Har prøvd men finner ingen ting. Tror jeg lastet ned i fra Emule om jeg ikke husker helt feil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå