kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 11, 2005 Skrevet Februar 11, 2005 Orginalt delenumer 51122233364. Kun nedre deksel! Selges til en grei pris, gi bud! Kan byttes i et et armlen i sort sinn, eventuelt med et lite melomleg i din favør
Desloch Skrevet Februar 11, 2005 Skrevet Februar 11, 2005 Passer det inn i originalfangeren? Regner ikke med det, men hadde jo vært litt greit
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Skrevet Februar 11, 2005 Passer i orginal m-tech fanger tror jeg
Gjest Skrevet Februar 11, 2005 Skrevet Februar 11, 2005 Hvis det er en slik du mener så passer den rett inn i original bakfanger. Husk å fest den skikellig med skruer og lim for jeg mistet (ble stjålet ? ) min og har ikke orket å sende den nye til lakkering enda heller.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Skrevet Februar 11, 2005 Jepp, men fangeren på bildet er en m-tech fanger. Den orginale har en liten stripe/forsenkning under listen. Hadde en slik fanger, men den ble desvere solgt
Gjest Skrevet Februar 11, 2005 Skrevet Februar 11, 2005 Her kan du se et bilde av den på min bil. Original fanger med M-tech innsats.
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 12, 2005 Skrevet Februar 12, 2005 Stammer denne delen fra en original M3/M-tech fanger, passer den IKKE i en "vanlig original" fanger. Det finnes å kjøpe slike innsatser til den "vanlige originale", men stammer denne delene fra en M3/M-Tech fanger, passer det altså IKKE i den vanlige uten litt modifikasjoner med glassfiber etc (er for kort på sidene)... (Har forresten samma delen liggende, så viss noen er interresert viss denne blir solgt, så ta kontakt.)
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 12, 2005 Skrevet Februar 12, 2005 Nå er det litt vanskelig å vite hvem som skriver innleggene når du/dere ikke logger inn! Jeg tror derfor den såkalte "Gjest" i dette temaet er en annen person enn den som startet posten, så da skjønner jeg ikke hvorfor du begynner å snakke om innsats til den originale fangeren når varen som selges ikke er den som passer i den!
boost Skrevet Februar 12, 2005 Skrevet Februar 12, 2005 eg trenger den som passer inn i den orginale fangeren!! passer den m_lista inn i den orginale??
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Skrevet Februar 13, 2005 Med modifisering så jør den nok de
Dan Skrevet Februar 15, 2005 Skrevet Februar 15, 2005 eg trenger den som passer inn i den orginale fangeren!!passer den m_lista inn i den orginale?? Etter at jeg så denne tråden har jeg vært i kontakt med GS siden jeg har kjøpt samme del for montering til våren, og de kan fortelle at den passer i original bakfanger
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Skrevet Februar 18, 2005 Fortsatt til salgs! 400 inklusive frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå