Remi Berg Skrevet Februar 11, 2005 Share Skrevet Februar 11, 2005 Satt å lette etter nytt kabinett til PCn da jeg kom over dette kabinettet med BMW front på. http://images.gfx.no//19/19434/4.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 12, 2005 Share Skrevet Februar 12, 2005 Nice det Vet du pris på det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2005 http://prisguide.hardware.no/vis_produk ... t_id=22312 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Februar 12, 2005 Share Skrevet Februar 12, 2005 æsj...for mye lys å dritt. Et kabinett skal være enkelt å fint. Stor plass inni, god kjøling og kraftig strømforsyning. Det der er et typisk "LAN" kabinett for nerds så vil vise seg fram å skille seg ut! Men smak er smak. Husk å sjekk hvor mye lyd kabinettet lager, for etter en stund så kommer dette til å irritere deg hvis lyden ikke er isolert godt nok. Og slike kabinetter er ikke alltid like gjennomførte som de ser ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 12, 2005 Share Skrevet Februar 12, 2005 Pluss kabinett og strømforsyning til 700,-? Er ikke mye kvalitet på den strømfosyninga da vertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2005 Nå er det ikke slik at jeg vurderer dette kabinettet, men jeg tenkte kanskje noen var interresert grunnet BMW fronten på toppen. Har allerede et billigkabinett som bråker og kjøler dårlig. Venter på et vannkjølingskabinett som jeg håper er noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Hadde jeg kun fått kjøpt toppen og modda på eksistrende kabinett også så er jeg gal nok til å ha vurdert det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå