Gå til innhold

Lexus lykter som dugger!

goranimo
 Share

Anbefalte innlegg

Det er mange (alle?) som har dette problemet med lexuslyktene..

For å få ut vannet kan du borre et pittelite hull nede i det ene hjørnet på lykta, men duggen er det verre med..hos noen funker det å stryke på blank neglelakk på skjøtene, men ikke hos alle.. Verdt et forsøk da kanskje..ta ut lyktene og tørk dem først da.. :)

Men du har jo krav på nytt sett eller pengene tilbake da, det der er jo reklamasjonssak..

Tror FK-Automotive tar lyktene tilbake iallefall..hvis de er handlet hos dem da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel ikke utseendet det ble spurt om her...

Jeg monterte på helt blanke uoriginale billiglykter på den forrige bilen min. Før jeg skrudde de på la jeg en stripe med frontruteforsegler fra BilXtra (blank masse som herder og blir knallhard) rundt alle limingene i lykta. De dugga ikke så lenge jeg hadde bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de orginale var penere i dette tilfellet, men det gir jo bilen særpreg. Ikke alle på forumet likte baklyktene jeg har i Z3'en min heller, de er fra Hamann. Men jeg syns de er vakre, bilen blir litt mer klassisk,litt ubestemt tidsalder kanskje..... Bilder på side 24 i brukergalleriet for de som måtte ha interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De Z3-lyktene var skikkelig tøffe syntes jeg!

BMW_Z3_2_1_8_M_013.jpg

Jeg tror det hadde passet med slike "speedster-klumper" bak setene på din bil. Dårlig forklart, men her er to bilder. I tillegg til de "klumpene" har den hvite en liten "stjert" av en spoiler (original BMW), og den blå har en Hamann-spoiler.

dinan_28.jpg

montreal_blue_majzun.jpg

Det jeg personlig ikke likte så godt på din bil var krommen på rillene.

BMW_Z3_2_1_8_M_017.jpg

Har lett i et par timer etter ETT spesifikt bilde på nettet nå uten å finne det. Fikk en kompis til å Photoshop'e dette etter en forklaring jeg ga på MSN, han har aldri sett det bildet jeg tenker på, så det er ikke HELT likt det opprinnelige, men temmelig nær. Disse rillene synes jeg er like fine som ///M-utgaven faktisk!

z33.jpg

Hardtop er også pent på Z3:

0BMW-Z3-3.0-POST2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bildene du la ut. De krommede rillene kommer fra AC Schnitzer, den blå bilen med Hamann hekkspoiler som du la ut bilde av har samme rillene ser jeg. Jeg har alltid likt litt blanke skinnende ting, og det er jo bra for meg siden bilen var slik når jeg kjøpte den. Kunne jo tenkt meg de krommede bøylene, men det er bare det at jeg foretrekker å bruke vindskjermen bak hele tiden, og den er jo tredd ned over bøylene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse speedster klumpene eller dekselet det var bilde av litt lenger opp, de er vel i et helt stykke, monteres for hver gang caben er lagt ned?? Det blir i så fall et problem om dety begynner å regne, det er jo ikke plass til speedster dekselet i bilen noe sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...