Gå til innhold

Hudinteriør til E32/E34 samt deler til E28 tilsalgs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har flg deler til E32 - 750iLA - tilsalgs: 1 stk. Elektrisk (fram og bak)lys grått hudinteriør i eksepsjonelt bra stand! Uten merker/riper og helt rent og fint. Ser ut som om det forlot fabrikken i går. Interiøret kan selges komplett med "alt" av interiørdeler (dørsider, konsoller, dashbord osv.). Viktig å merke seg at dette er et såkalt "Volleder" interiør, noe som innebærer hudtrukkede konsoller, armlener osv. Pris: Hbo. 8500,- Må ha mer om du vil ha med HELE interiøret.

Har også et helt tilsvarende interiør, men beige på farge og ikke i fullt så god stand. Pris: Bud

I tillegg har jeg et meget pent sort sportshudinteriør. Dette er fullelektriske framseter og vanlige bakseter (med unntak av el. nakkestøttebetjening). Dette er trukket i Bøffel-hud og er meget slitesterkt! Mangler nakkestøtter bak dessverre, samt at nakkestøttene foran er i en litt annen skinnkvalitet - Nappa ikke Bøffel. Dette gjør til at nakkestøttene er litt glattere i skinntypen.

Pris: Bud

Er også mulighet for at disse delene passer i E34. Framsetene er uansett "plug-and-play"!

Har også masse andre deler til E32, ettersom vi har to E32 til "stripping". Lykter, skjermer, hjul, speil, støtfangere osv. Ta kontakt for informasjon!

E28: Har mye deler til E28, Bla. et meget fint org. stoffinteriør. Beige av farge. Pris: Bud Komplett drivlinje til 518i (’87). 1500,- ved avhenting! Ta kontakt for andre deler til E28.

669274-bilde1-img_1071.jpg

669274-bilde2-img_1072.jpg

669274-bilde3-img_1088.jpg

669274-bilde4-img_1101.jpg

669274-bilde5-img_1077.jpg

669274-bilde6-img_1082.jpg

Kontakt meg gjerne på: henkriber@hotmail.com / 928 99 650

Skrevet

De fleste E32er kom vel med skinn, og er dessuten ganske sjeldne her til lands.

Jeg kunne veldig godt hatt skinninteriør i min E34, men er litt skeptisk til bakseter fra en E32 i E34? E32 er da bredere enn E34?

Det svarte kunne vært aktuelt, men vil ha nakkestøtter bak også..

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er ute etter interiør til E28. Så du hadde pent stoffinteriør til E28. Hvilken farge er det og hvilke deler? hele interiøret? Kan du sende meg en mail på adrian_rognerud@hotmail.com med svar på de spørsmålene og kanskje bilde så blir vi vel enige om en pris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...