Aguilera Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Har litt troubles med noen gamle brente cd`er.. Uansett om det er en ny eller gammel spiller jeg bruker, så begynner de å skurre etter en stund. Den nye spilleren i bilen klarer faktisk å spille dem i opp til en halvtime før de bjynner skurringa. Skikkeli irriterendes, for det er så mye bra musikk på dem Noen som vet om et eller annet rensemiddel eller no som kunne ha gjort dem bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 13, 2005 Share Skrevet Februar 13, 2005 Prøv å legg musikken inn på pc'en. Så brenner du bare en ny plate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2005 jah, det får bli siste utvei... !Hadde egentlig ikke lyst til det for det er sånne `klistremerker`på dem, sånn at de ser ut som orginalcd`ene.. Og jeg har ikke mulighet for å få laget nye sånne, var derfor det hadde våre mye bedre viss det gikk an å rense dem på en eller annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Kan prøve å vaske dem i zalo, å skulle godt med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Zalo har gjort underverker på en del CDer for meg.., men har ikke vært borti skurring, bare skipping og lignende greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Det skal vere og få kjøpt en slaks maskin som på en måte pusser vekk riper. veit en på jobb har en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hmm, hvor får jeg tak i en sånn rensemaskin?? Viss det er dyrt, så spruter jeg til me Zalo`en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimkim Skrevet Februar 20, 2005 Share Skrevet Februar 20, 2005 Prøv den helt ekleste måten sleik på dem... det har hjulpet for meg noen ganger hvertfall..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2005 OOhh...såpass billig...sick får ta en titt der ja, meeeen....tror jeg drøyer den slikkinga, hehe æsh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå