knp86 Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Lurte på om det er noen som vet om det er forskjell på KN sitt luftfilter til 318 og 320 E30, har nemlig filter som egentlig er til 318 på min 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Du kan sjekke litt her Det er jo ganske stor forskjell på 318 og 320, men om det samme gjelder for filteret vet jeg ikke..Har du kaldluftskit eller slik innsats filter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2005 eg har ikkje innsatsfilter, men ka er kaldluftskit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 http://www.knfilters.com/kits.htm Kon filter som blir tvangsforet med kaldluft utenfra og inn direkte på filteret, istedet for at filteret trekker inn varm motorluft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2005 hmmm, det har ikkje eg til luftfilteret, men har sånn filter som du ser på bilete der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Monter en slange fra grillen og opp mot filteret. La enden stå ca. 10 cm fra filteret. Når du kjører vil kald luft bli blåst direkte på filteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2005 ok, takk for hjelpen så langt. men lurer fortsatt på om det er noen som veit om det er forskjell på det filteret som e til 318 og det som e til 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 slike filter er ikkje til nåke spesielt bilmerke,, så lenge diameteren på stussen passer,så er det bærre å montere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humayun Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 jeg har kon filter fra felgimport..det var egentlig til E36 318is..men jeg har den på E36 318i...det virker helt bra...helt enig med stian..så lenge diameteren på stussen passer,så er det bærre å montere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Tror 318i og 318is bruker de samme konfiltrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Til alexrh ! Hva har du brukt som varme skjold rundt filtrett ? hva gjør føleren du har inni filtre ?! Jeg kjøpte et universal filter, satt da føleren inn i et rør forran filtret. Kan ikke si jeg merker noe forskjell på bilen, men i dag fikk jeg rar tomgang da bilen var kald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Varmeskjoldet er kjøpt på Motortechnic. Tror kanskje Koni er produsenten ?? I mitt filter er det et hull til føleren. Denne mener jeg registrerer luft temperaturen og deretter justerer termostaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 med andre ord, den kan ha invirkning på tomgangen ?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 med andre ord, den kan ha invirkning på tomgangen ?! Antakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå