kathyann Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Hei har kjøpt meg en brukt BMW 518I 1986 modell, og lufte viften fungere ikke, kommer varme men hører at viften ikke går. Hva heter den elektronisk delen som jeg trenger noen som vet? Er forresten min første bil, så har ikke så mye peiling på mekking enda. Takk for hjelpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Det er vel kanskje motstanden til viften du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Vanligvis så går vel viften på trinn 3 (eller 4) selv om motstandspakken er gått. Det er kanskje viftemotoren som har tatt kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Ja, jeg tror at viften skal gå på 4 (full guffe). Det gjorde i alle fall min da motstanderen var gåen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå