Gå til innhold

Kjøp av 318IS e30

Anbefalte innlegg

Gjest KristianE30
Skrevet

Har planer om å legge inn bud på en 318IS e30 1990 modell imorgen.

Men er usikker på hva jeg skal gi!

Dette er bilen:

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 6210&pos=1

Skader jeg vet om:

Mangler 2 deksler til felgene (med bmw emblem)

Litt rust på bakluken

Lekker litt i eksosen

Litt slitt clutch

Litt rust under frontruten ( hull )

Mangler frontlippen

Mangler halve listen rundt den ene døren.

Ellers: Bilen ser strøken ut om du ikke ser så nøye etter, intriøret er helt og pent, setene har ingen skader osv. Bilen har kun kassetspiller, kjørecomputer som er ekstrautstyr, takluke. Ellers har bilen kun vinterhjul med felger, ikke sommerdekk eller felger. Bilen har hatt 2 eiere, samme eier siste 8 årene, bilen er ikke ungdomskjørt, alle servicer fulgt.

Prisen er satt til 45 000,- noe som er litt drøyt..?

Hva bør jeg gi i bud?

Skrevet

prisen høres forsåvidt ok ut.

Du vil ikke komme å titte på min IS da, den står i sandnes. Den har sommerdekk (slitte og ett sett nye), vinterdekk (bra) og _diffbrems_.

Det er fjernstyrt alarm og sentrallås. Setene er gode fine sportsstoler.

Bilene står tross alt bare 5 kilometer fra hverandre, så det er kanskje verdt å sammenlikne litt..

Skrevet
prisen høres forsåvidt ok ut.

Du vil ikke komme å titte på min IS da, den står i sandnes. Den har sommerdekk (slitte og ett sett nye), vinterdekk (bra) og _diffbrems_.

Det er fjernstyrt alarm og sentrallås. Setene er gode fine sportsstoler.

Bilene står tross alt bare 5 kilometer fra hverandre, så det er kanskje verdt å sammenlikne litt..

Har du bilder, msn?

Skrevet

Jeg kjøpte en 318is 90 modell for noen uker siden, den er kjørt 240k og har litt oljelekasje og tomgangsproblemer. Men er veldig fin å se på, minimalt med rust og fin innvendig. Jeg ga 22000 for den, er cd spiller og sommer+vinterdekk.

Men en IS er fort verdt 45000 om den er i god stand.

Gjest E-36 Power..
Skrevet

D e gått lunden at du har sjønt at BMW e tingen.. få d i hus =)

Skrevet

Nå ligger det også bilder ute av bilen.

Gir maks 35 000 for bilen, slenger inn et bud ikveld.

Noen gode råd på hvordan man pruter?? :) :)

Skrevet

hejdu øyvind. skulle du selge din? pris??

Skrevet
Nå ligger det også bilder ute av bilen.

Gir maks 35 000 for bilen, slenger inn et bud ikveld.

Noen gode råd på hvordan man pruter?? :) :)

Prutetriks kan jo være å si at du får en '93 318is coupé (e36, altså nye modellen) med masse utstyr og lav km for 42.000,-: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=671027 (faktisk sinnsykt lav pris, og ny annonse, så om noen er ute etter slik bil gjelder det å være raskt ute! ..med mindre det er noe feil i annonsen).

hejdu øyvind. skulle du selge din? pris??

http://www.trim-4-eldre.com/forum.asp?ThreadID=3799

Skrevet

den 93 modellen var jo vanvittig billig, nesten ikke til å tro... skal mye til å finne en så billig IS som i tillegg er kjørt så lite som 134k km, bare så vidt jeg tror den annonsen er sann :)

Skrevet

det ligger flere bilder på www.itberg.no/bil/318

Den er ikke på autodb osv. nå. Batteriet tok kvelden og jeg har ikke hatt tid til å bytte det enda.

Har også drøyet annonsene litt pga. at jeg har byttet litt foringer, spenningsregulator(nevnte jeg at batteriet tok kvelden?).. osv..

Skrevet

Tror ikke det..

Ser ikke sånn ut på det bildet jeg postet i tråden, gjør det det?

Bilen er endel år gammel, så den kan være.. Jeg har notert meg at det ser ut som den er lakkert på ettpar av bildene som ligger på nett. men jeg har aldri lagt merke til det når jeg har sett på bilen..

Jeg tror nesten jeg må ta en tur ut i garasjen og titte litt :) Det er lenge siden jeg har kjørt den, så jeg må kanskje ta meg en tur.. Jeg tror faktisk ikke den har kjørt mer enn en tank siden slutten av desember, og knappt det.

Gjest KristianE30
Skrevet

Ok, da er jeg en stolt eier av en 318is E30 :)

Måtte ut med 35 000,-

Hva tyks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...