RAS612 Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Har kun singel stuss bak noe som plager vettet av meg, jeg må ha dobbel stuss nå!!! Noen som vet om noen effekt-potter med dobbel stuss og org. look. DVS. ytterste stuss er litt kortere enn den innerste. Jeg har en 2002 E46 Touring. Med alt for lite motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 14, 2005 Share Skrevet Februar 14, 2005 Objekt nr. 4: www.realoem.com/bmw/showparts.do?model= ... g=18&fg=95 Dette er eksosstusser da. Kanskje disse kan settes på en "standard" effektpotte fra Svendsen Eksosservice e.l. Et hett tips er å spørre GS Bildeler, det de ikke vet, eller klarer å finne ut om BMW og ekstrautstyr er knapt nok verdt å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Gsbildeler har Sebring effektpotter. der med 2 utløp, chromet og skikkelig fine men vær obs på lyden, den lager ikke tøff lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Sebring bakpottene som GS fører er ikke "effektpotter".. De er bare bakpotter! Enten som selvstendig enhet eller en del av et effektanl.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå