1985-e30 Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Hei jeg bare lurer på om det er noen som vet om det er lagt opp ledninger slik at jeg kan ha turteller på min 1985- 318i?? alle svar mottas med takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 null problem å montere en turteller, bare legge opp + fra batteri, jording og trekke en kabel fra minus på coilen.. det står nok på monteringsanvisninga hvis du kjøper deg ny turteller, vet at www.restyle.no har bra priser på dette, jeg handler bare derfra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2005 ja takk for svar.. men jeg har funnet en turteller fra en annen e30... og det er nok fra en 6sylindret... passer denne rett i dashen? tror dere.. og siden det er fra en 6sylindret, går det an å skifte den over fra det til 4slindret...?? eller skulle jeg koble den rett til coilen?? går det? ikke på fordeleren, på en av grenene..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 hmmm.. da blei det verre, trodde du skulle montere ekstern turteller jeg, turteller fra 6 sylindra vil nok ikke fungere nei, letteste er nok å montere en ekstern og da skal den kobles på coilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2005 det er ikke noen som vet om det er en bryter på baksiden av turtelleren.. noen snakket om at det var en switch der jeg kunne gjøre om slik at den funka på 4sylindrete... ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 det finnes jo E30 318 som e levert orginalt me turteller og, så det må jo gå an og ordne til på ein måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå