Hustler Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Hei jeg har nå fått på et par svæære fine felger det er 18" med 245 bredde 40 profil.. foran å bak.. det ser veldig bra ut.. men jeg kan ikke senke den noe mere.. men vis jeg da har lyst til å senke, er det bare å valse julbuene da?? tenker på f.eks foran, når man valser, vil hjulbuen automatisk heve seg, siden de strekker den ut, så jeg etter valsing kan senke, uten at det går på forhjulet? elr åssen fungerer slikt.. Lyst på en brei senka bil.. på forhånd takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Blir det ikke subbing når du har fullt rattutslag? Hva er bredde og innpress på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2005 nei blir ikke no subbing.. vet ikke helt inpress. tor det er 8.5 opplegg.. men bak subber den, så må hente dreie litt på den "klumpen" bak felgene, så jeg får dem lengere inn.. elr valse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Finn ut hvilket innpress/ET felgene har. Skal stå på felgen en plass.... Lettere å hjelpe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå