borge.strand Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Noen her med erfaring med å bytte clutchsylindere på E30? Det lekker fra mastersylinderen, og siden jeg ikke vet status på slavesylinderen, tenkte jeg å bytte den samtidig. Hvaslags forbindelse er det mellom de to sylinderne? Slanger eller rør som er utsatt for elementene, og som derfor helst også må byttes? Ser for meg å måtte leke ape for å få fiklet inn disse bitene. Fint hvis noen forteller meg at jeg tar feil -- Børge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 for å få ut slavesylinderen så må du nok være litt ape, jeg kutta til en fastnøkkel så den passa nedimellom der og det funka fint! men du må nok ha en blanding av celebral parese og leddgikt for å klare det uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borge.strand Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2005 Husker du noe om røropplegget mellom disse to pumpene? Jeg fikk høre i dag at dette systemet er selvluftende. Stemte det for deg? -- Børge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 har ikke byttet noen av disse delene, bare montert av og på slavesylinderen ved motorbytter,hehe, noe som det har blitt endel av, hehe Så jeg vet ikke hvordan dette er med lufting, men det ser ut som det er en luftenippel på slavesylinderen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borge.strand Skrevet Februar 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2005 Nuh er sylinderne av! Slavesylinderen gikk greit å ta av med pipesett og en herskare av forlengere og vinkel-ledd. Men fritt for å ikke ta av væskerøret uten å ta av pumpa først. På bilen min var røret bøyd i en halvsirkel slik at jeg kom til festeskruen med pipa. Masterpumpa var litt mer kronglete. Stagene fra gasspedalen var mer enn bare litt i veien. Håper postgangen går bra så jeg får delene i morgen og bilen på veien til helgen. -- Børge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå