Power Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Noen som vet om et program man kan bruke til og skrive ut fakturar meg? skal sende ut noen regninger men det hadde vert lettest med et program så jeg kunne brukt printeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 word ? med en skikkelig mal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 En god Word-mal bør holde med mindre det er STORE mengder du skal skrive ut. Du kan jo ha informasjonen liggende i en Word-tabell eller i et Excel-regneark, og bruke fletefunksjon dersom det er litt større mengder. Du skal ha en god del regninger å sende ut før det lønner seg å kjøpe et faktureringsprogram ihvertfall. Jeg har en Word-dokument, men det er selvsagt tilpasset den skriveren jeg brukte på jobb den gangen, så noe tilpassing må du uansett gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2005 Skal se hva jeg får til. har ca 80 fakturar jeg skal skrive ut. er dårlig med sånne programmer og finne som det går an og laste ned. se hva jeg får til med Word. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Hei Power! I word finnes flere maler for fakturautskrift (lastes ned). Vet ikke om jeg får linken til å virke, men du kan eventuelt kopiere den inn i browseren din. Lykke til! http://office.microsoft.com/nb-no/templates/CT063469781044.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2005 Hei Power!I word finnes flere maler for fakturautskrift (lastes ned). Vet ikke om jeg får linken til å virke, men du kan eventuelt kopiere den inn i browseren din. Lykke til! http://office.microsoft.com/nb-no/templates/CT063469781044.aspx Takk. nå skal jeg få sendt ut regninger.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå