jcvold Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 jeg hørte at man kan få alle viserene på instrumentene til å gå på max ved å holde inne trip-telleren,og ta på tenninga.jeg prøvde,men viserene bevegde seg ikke,men kilometertelleren økte plutselig fra 156000 km,til 336000 km en stund,men det gikk tilbake igjen! hva var det for noe? men hva er fremgangen for en slik test,steg for steg? jeg har en e-36 320, 94 modell,som er inportert.er det ikke alle modeller det går med?står det noe om det i inst boka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 jeg hørte at man kan få alle viserene på instrumentene til å gå på max ved å holde inne trip-telleren,og ta på tenninga.jeg prøvde,men viserene bevegde seg ikke,men kilometertelleren økte plutselig fra 156000 km,til336000 km en stund,men det gikk tilbake igjen! hva var det for noe? men hva er fremgangen for en slik test,steg for steg? jeg har en e-36 320, 94 modell,som er inportert.er det ikke alle modeller det går med?står det noe om det i inst boka? han har sikkert gått 336000 da:) hehe lr får ikj håpa hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 ja dessverre så har du blitt lurt og bilen din har gått 336000km. neida, dette har ikke noe med hvor mye bilen har kjørt, det er noe annen, husker ikke helt hva det var, men det er et emne om i forumet et eller annet sted, jeg åpna et emne som det en gang for lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2005 begynte å bli nervøs det men noen som har peil på en sånn instrument test? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 der fant jeg det kompis, huff sliten nå ass http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=63 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2005 takk kompis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Februar 15, 2005 Share Skrevet Februar 15, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2005 fikk det til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Er det mulig å gjøre dette på E30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 16, 2005 Share Skrevet Februar 16, 2005 Såvidt jeg vet er det ingen instrumenttest på E30. Der er triptelleren rent mekanisk, og du kan ikke få denne til å vise forskjellige tall bare ved å trykke på en knapp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå